nionde maj

hejsan- min dag har varit okej.
när jag gick upp så var jag verkligen sååå trött, och sen for vi ner på stan, så vad jag otaggad,trött,less orkade typ inte hitta/söka nått- så jag köpte inte så mkt.
men jag ska åka ner på stan en snabbis och köpa sakerna jag missade !
men jag fyndat lite.
ett par jeans som jag ska klippa av till shorts,för 50 spänn och en jeansjacka för 75!!!
jag gick på stadsmissionen åså hittade jag den, den är inte helt prefekt men den blir bra.
det var typ palietter/pärlor på den, men jag tog bort dom :)
så det känns braaaaaaao ! + att jag köpte nagelack massa färger.
nu tiitar jag på filmtrailers, hittat en ny bra sida- filmtrailer.com
www.filmtrailer.com <- massa bra filmtrailers som man kan kolla på, mkt underhållande.
DET ÄR SOMMAR HÄR, åh- snart är det sommar hemma oxå.
peacejaow

Kommentarer
Postat av: agnes

gräsety har börjat bli lite grönt här :D

2009-05-10 @ 17:03:47
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0