slappishelgen

min helg har varit awesome !
vi var i maries stuga ute i mullsjö, långt utanför hörnefors typ.
det var en jättefin stuga, värsta fräsh och mysig, som låg precis vid en sjö och den var jättefin.
vi solade,tjockade sönder oss, såg på film, myste,grillade,nakenbadade, ocg massa annat.
det var jättemsyigt och skönt att bara komma bort ett tag.
vi hade med oss kamera men vi var så skabbiga så vi tog typ inga bilder (A) haha
jag har inte gjort nån SO, redovisnig imr, pallar inte.
men nu snart,eller om en timme typ, ska jag till linnea och se GG, och sen måste jag duscha !
oj,jag känner mig uttråkad och osocial!
nu ska jag chillasönder, DET ÄR SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0