tredje maj

haluuuu.
min dag har varit braoo- vaknde sent och sen tjillade jag och vilade jag hela dagen och såg typ på film :)
sen på kvällen kom agnes,gabs&lisa hit ich sen gick vi ner och,så tragiskt som det än låter, gick vi ner och tjillade på stan. vi pratade och chillade och sen träffade vi flera trevliga randoms, så det var kul :)
det blev lite kallt på slutet men sen gick jag och lisa hem så jag kom hem för ett tags sen.
precis nu såg jag klart Agnus,thongs and perfect snogging, som är typ världens roligaste och bästa film :)
man blir så glad av den, och man får upp hoppet att nån kmr bli kär i just en själv, för just den man är :) haha
PLUS att man vill flytta till england,britten- det är ju såååååååå snyggt när man snackar brittiska ! gaaaah :) haha
peace&godnatt !
  här är en jättebra låt och typ trailer på filmen, MUMMAAAA :) haha

Kommentarer
Postat av: nina

BÄSTA FILMEN!tack för tipset! :D

2009-05-04 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0