trött sjunde maj

hejhejhej. stressen är tbx i mitt liv.
kom hem typ nyss från mysig tjejgrupp och nu blire packa inför sthlm imr, och sen massa bajs plugg.
inser att jag måste skita i biologin för att få nån sömn alls.
jag har haft hela dagen på mig att plugga idag, har inte gjort nått typ- men det går inte !
jag gör det inte ! fattar itne varför- är inne i en "kan-inte-göra-det-jag-måste-göra"period.
fanoxå, allt känns jobbigt.
braiga saker, jag har planer för att mina måsten för sommarn ska bli billiga, och jag har hittat många skor.
det jag måste göra nu ikväll innan jag lägger mig;
packa klart,
måla naglarna
städa
skriva/översätta spanska text
lära mig massa spanska glosoer(verb)
läsa 180 sidor i en bok
- vi får se hur mkt jag hinner- kmr vara lite död i skolan imr, menmen

tröttpeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0