femte maj

heeeeeeeeeeej- vad hender jaoow?
dagen har varit,hmm- okej, men tröttsam.
först hade vi mattenationella som gick bajs, sen så flöt väll dagen på- hatar fysikarbetet, de blir väll ig på de,YEY
nejmen, sen var det hem- och sen vare fördelsedagsparty hos oss här-
lina fyllde 18 och roland 46- så det var hela släkten bäckström här, så det var god mat och tårta så alla blev glada.
nu vill jag se chuck, mer än nått annat- men jag klarar mig, FÅR inte ladda hem, kan snart inte hålla mig.
imr äre CURLING med massa tjejer+grim.
det kmr bli awesome och jag taggar mkt, hihih- sen blire förhoppningsvis kladdis och 90210 hos agnes,
sen på kvällen, linnea&jesper och hoppashoppashoppas marco!

min blogg är verklinge så tråklig, men jag har tappat bprt min kamera så jag kan aldrig lägga in bilder-
men nu har jag gjort en bild ist- till imr. TAGGA

lite liten men!!!

Kommentarer
Postat av: GABBAN

Det var supersvårt! Men kul (=

2009-05-06 @ 14:12:14
URL: http://gabbaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vad kul men det är inte hos mig tävlingen är, den är hos jessica du får klicka in i hennes blogg om du trycker på den bilden med tröjan så kommer du till hennesblogg:)

2009-05-06 @ 20:18:12
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0