VAD HÅLLER JAG PÅ MED?

VAD HÅLLER JAG PÅ MED?
JAG HAR HAFT HELA DAGEN PÅ MIG ATT PLUGGA MEN DET GÅR INTE!
JAG KAN BARA INTE BÖRJA, DET GÅR INTE, KÄNNS SÅ JOBBIGT.
JAG ÄR TYP UTBRÄND FÖR ATT JAG ÄR SÅ TRÖTT OCH KAN INTE SOVA MEN JAG DÖR.
IMORGON ÄR MITT ENDA  HOPP, JAG KOMMER INTE KLARA SKOLAN, INTE FYSIKEN.
NU KÄNNS DET LIKA BRA ATT BARA SKITA I ALLT OCH BARA INTE GÖRA DEN DÄR UPPSATSEN ALLS, INTE ALLS. KOMMER INTE HINNA / ORKA SKRIVA DEN I HELGEN OCH SEN SÅ,NÄE BAJSBAJSBAJS
nu kanske jag blir lite gladare när vi ska spela brändboll, och det ser lite ljusare ut ute.
men nu äre en timme, den här timmen ska jag försöka jobba.
hoppa upp från sängen gå ner till köket och FÖRSÖKA jobba.
bajs.-

Kommentarer
Postat av: agnes

bara du kommer igång blir det bra, kom igen tjejjen!!!

2009-05-13 @ 19:02:59
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0