alltid lika taggad.

hålahåla !! :)just nu är allting sooo assssm !
X kom nyss hem från midgård där jag såg musik&dans treornas projektsak!
asssåååå de var as as as as bra!! verkligen, jag satt och diggade hela tiden!
asså en kille som dansade var helt SJUUKT GRYM !! och dom gjorde en loocking dans - helt sjukt asså :)
dom var verkligen jättejätte duktiga -åh, gaaaaaah ! SOO ASSM !


linnaeas bild- inte så bra men- ASSÅ EMIL STANGENBERG !! så sjukt bra han är! han var bäst av alla !

X jag kollar på 90210 och har kopplat in det i mitt högtalarsystemsak och det är såå BRA :D thihi

X jag är sjukt taggat - på både torsdag och på fredag !!
   imr- sovmorgon, svenska - SOM VI INTE BEHÖVER HA SKRIVIT NÅTT TILL - YEY!
   och sen hem chilla- sen 21.30 äre
NEEEEEEW MOOOON! :) det är helt galet- på riktigt!
 
    sen fredag äre chillidill och sen ska vi spela på luff- taggat, och sen blire idol ! :)

sen kommer helgen säkert blir bra åså blablabla !
nej, nu ska jag se klart 90210, sen se klart Män som hatar kvinnor
och sen ska måste jag ju börja tagga NEW MOON ! yey



Kommentarer
Postat av: maria

åh, den var så sjukt jäkla bra den där föreställningen!! :D

2009-11-18 @ 23:43:52
URL: http://kluriga.blogg.se/
Postat av: linnéaj

AWESOME MED PROJEKTET!



hoppas filmen är brao, du får inte spoila något :)

2009-11-19 @ 10:48:27
Postat av: degeeeeeen

asså det var så sjukt braaaa!!! killen som dansar är kung och jaaaaa emil var magisk!!

2009-11-23 @ 17:05:10
URL: http://frridaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0