claraaaaaaaaaaaaaaaobarooooo

jowjowjowjow ! :) nu är jag med claris och har varit det hela kvällen !
vi skulle se nyaste 90210 MEN hon hade laddat med FEL avsnitt ! INTE OK men vi såg GG och chilllllllllade :) glass&kaka&och teeee och massa gottt !

OCH NU BESTÄLLER VI KLIPPTID TILL CLARA :)
direkt efter mig (A) hahahaha
vi vill och SKA klippa oss likadant ! :D assssssssssssm
 vi är AS AS AS AS AS TAGGADE !
bort med allt fult och nött och fint och kort och mysigt !
vi kommer se likadana ut förutom att hon är blond och jag är brun i håret ! :D:D:D:


 vi är snygga- VI VET !


Kommentarer
Postat av: linnéaj

ni är lätt dom finaste som jag vet av :)

2009-11-26 @ 08:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0