duktig

nu ikväll har jag varit duktig!!
jag säger ju alltid att jag måste flytta över allt från min dator till min hårddisk men det blir ju aldrig av.
men IKVÄLL HAR JAG GJORT DET !!
det som tog mest plats var ju all min musik- men nu ligger allt på hårddisken så nu är min datorn inte lika seg.
JAG HADE 42,5 GB BARA MUSIK PÅ MIN DATOR ! helt galet vad mkt det är !
men nu har jag dubbel sparat alla mina bilder, och även lagt över alla filmer å serier och sånt.

plus att jag har fixat och sorterat och hållit på, på min dator.
MEN samtidigt skrivit novellen åså på hannas dator !! jag älskar att hålla på med två datorer samtisigt.
tagga efter jul! :D :D nejmen så jag har varit duktig idag ! :D
men NU MÅSTE JAG SKRIVA KLART MIN NOVELL, som btw- suuuuuuuuuuuger ! XOXO


gjorde även om bakrunden på min dator,thihi
MIN NYA

MIN GAMLA


Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha, blev vi utbytta :( :( : ( :(

2009-11-22 @ 22:13:59
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: linnéaj

fäään, snygga ni är snyggingar :D

2009-11-23 @ 07:54:17
Postat av: johannaa

hur får man en klocka sådär i hörnet? funkar det bara på speciella datorer? (:

2009-11-25 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0