HOLA,HOLA

ojojoj, mtk som har hänt.
men det är iaf bra med mig- jag är dock sjukt trött!
men nu har jag iaf packat klart och fixat åså inför stockholm!!
gaaaaah, så ikväll,lördag åker vi till stockholm 20.58 !! GAAAH
helt sjukt taggat och jag har inte fattat det än !
gårdagen var verkligen jätterolig!! sjukt lyckad ändå, och mkt oväntat! haha
men det var verkligen trevligt.
jag har ingen bra bild på mitt hår-
MEN jag lovar att lägga upp bilder efter stockholm,
både på mitt hår & PARAMORE !!
assssssssssssså helt sjukt så grymt det kommer bliii :)

men nu är ja lite nervös- men här är iaf lite bilder från igår !



niklas,marcus,mille,clara&linnea, petter & olle osv




Kommentarer
Postat av: linnéaj

DET VAR ASSSM!

vi ses snart, innan du åker baaabe :D tagga till nu! ni kommer ha det bäst!!

2009-11-28 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0