idag har jag;

försovit mig och missat engelskan igen !! INTE OK !!

spelat innebandy på gympan- aaaaaas kul!

träffat och pratat med min fina vän agnes

bakat en trippel sats kladdkaka till skolan ! ( eftersom jag smsade på lektionen fick jag ett straff -fika )

beställt klipptid !!! på torsdag klockan 13.00
SKÖÖÖÖNT- klippa bort allt nött och risigt och fult- vet dock inte hur jag vill ha det !
jag ska tona det mörkare och få bort min jättefina utväxt oxå.

kommit på att jag verkligen tycker den här färgen på håret är jättefint.
typ blont/orange- jag tycker verkligen den är jättefin! :D nästa sommar kanske?
men nu ska jag inte färga den färgen, nu blire mörkare- chokladbrun typ :)



Kommentarer
Postat av: linnéaj

hahah det var verkligen SÅ klockrent det med håret! :D

2009-11-24 @ 22:56:26
Postat av: GABBAN

hmm, veeem har den hårfärgen millsus? ;) :O

2009-11-25 @ 21:13:44
URL: http://sandigt.blogg.se/
Postat av: GABBAN

(syyftade ju på någons bror som är en musikalisk drömprins!)

2009-11-26 @ 18:59:13
URL: http://sandigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0