LET'S HEAR IT FOR NEW YORK

Jay-Z - Empiore state of mind ( feat Alicia Keys )

In New York, Concrete jungle where dreams are made of,
Theres nothing you can’t do,
Now you’re in New York, these streets will make you feel brand new,
Big lights will inspire you,
lets hear it for
New York, New York, New York


jag har inte skrivit nått om hur det var i new york!
jag har jätte många jätte fina bilder men jag har inte hunnit lägga in dom på datorn än.
men snart,snart,snart ! jag lovar!

men det var iaf jätte bra !! det var verkligen assm och bara asballt att vara där!
jag var lite sjuk i början i några dagar och det hände lite tråkiga saker åså
men det stora hela vad resan jättebra och jättelyckad !!
jag älskar staden, och allt är helt caos och helt galet. men de var så asssm.
vi gjorde massa roliga saker, shoppade, såg frihetsgudinnan, såg musikaler
åt gott,gott,gott och hade de as trevligt och bara allmänt bra !
en av det bästa sakerna ( förutom musikalerna som går före allt(L) )
var när vi var få new yorks halloweenparad.
det var asroligt på halloween, alla alla alla var verkligen utklädda och alla var så
kreavtiva och hade verkligen satsat!! det var jätte roligt !
och då vare en parad med jag vet inte hur mycket folk men helt galet och sjukt roligt iaf.
vi stod och väntade i över en timme och det var knökat med folk och det var bara caos-men
sjukt underhållande  jättejätte roligt och verkligen en upplevelse! :)
men somsagt- bilder kommer sen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0