mysfaktorn är så hög hemma hos mig!

snälla läs hela ! SÅ MYSIGT att jag vill bara att du ska förstå !!

idag jag har taggat julen !! verkligen.
det började med att jag var ute på stan och märke att det har börjat bli kallt nu !
snart blire det ännu kallare,åså snö det blir mörkt och mysigt och sen luciatåg, julmusik, jul, tända ljus , snö kallt mysigt och bara så mysigt !

jag taggar verkligen- för det är så mysigt med jul! finns det någon mysigare?
så jag har smittat av mig till alla och pratat och tänkt på julen hela eftermiddagen och jag gjorde en ny spellista på spotify med massa braiga och mysiga jullåtar !
men nu gick jag ner på nedervången i mitt hus- jag är ensamhemma.
jag släkte nästan alla lampor, förutom vissa som lyser svagt och mysigt-
jag satte på världens mysigaste julskiva med nästa bara körsång och jättefina låtar-
jag tänka alla levande ljus över allt där jag kunde hitta-
och nu sitter jag här i mys och mjuka kläder och dricker julsmakande té och allt är bara underbart.
pricken över i-et blir bara när jag tänder en brasa i öppna spisen och lindar in mig i en filt i soffan.

jag har verkligen världens mystigaste hus ibland- man kan få det så mysigt.
jag gillar verkligen den här delen på året- mörkret,kylan,julen, sångera mysfaktorn!
åh- det är helt fantastiskt ni förstår inte !!
julmusik,mörkt med bara levande ljus, mysiga kläder, varmt té ! åh !!

ni får komma hem till mig en mörk och kall vinterkväll ska jag bevisa och visa vad jag pratar om !!
jag lovar det är så mysigt så det nästan inte finns mysigare ! =) jag är verkligen så lycklig just nu!


Kommentarer
Postat av: mr.f

Jag taggar att komma hem till dig en mörk vinter natt;)

2009-11-04 @ 19:51:44
Postat av: linnéaj

kommer typ springades nu.... till dig!

2009-11-04 @ 20:07:01
Postat av: Viktoria

Svar:JAAAA VERKLIGEN!! :D :D

2009-11-04 @ 23:36:52
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv. ahhah, jag vet, helt sjukt :p

tack sötnos! du har förresten inga bilder från NYC?

2009-11-05 @ 07:35:52
URL: http://www.mindonhold.devote.se
Postat av: Viktoria

Svar:Håller verkligen med!

2009-11-05 @ 15:22:12
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0