NU ÈR JAG TRÖT !

ojojoj- det har hänt så mkt som jag inte har skrivit om- men det var varit asssm.
igår kväll var verkligen utlimat- new moon var verkligen sjuukt bra!!
orkar inte skriva för att jag har redan sagt det till typ 200000 personer och
orkar inte skriva de- men det var verkligen jättebra! går typ inte å beskriva hur bra den var :) thihi

men nu är jag ganska trött om jag ska vara ärlig.
jag sov inte så många timmar inatt och det har ändå gott bra på skolan, men jag måste erkänna
att jag vart LITE för övertrött  på dom sista lektioner :) he he he
nejmen efter skolan så åkt jag hem en snabbis och sen då åkte jag till vasakyrkan.
sen har jag varit där hela tiden och de var kul  och det gick bra å sjunga - LUFF GICK BRA !!
sen efter de har vi delar ut pannkakor på vasaplan- kallt men kul.
och nu är vi- jag,linn,felicia och maria hemma hos maria och nu ska vi se idol.
även fasst vi vet som har åkt ut -såååå :) nu bakar vi kladdkaka oxå!
ojoj, jah fryser och börjar bli såå trött nu- känns ju INTE taggat att cykla hem ikväll från
rödäng till öst på stan i regnet ! yeeeeeey


Kommentarer
Postat av: GABBAN

du var bästisimo!

2009-11-21 @ 00:49:42
URL: http://sandigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0