SKOLKATALOGEN !

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ !
nu har jag och linnea kollat igenom nästa hela skolkatalogen.
vi kollade på alla 1or & 2or och vissa treor men inte alla :)
haha- det är verkligen kul att göra det- men jag kommer dö för jag har inte beställt den !
men asså vad hände med S09B- hahahah, inte ok mina vänner :)

idag skulle jag vara hemma, sova och plugga hade jag tänkt men ist gick jag hem till linnea
och nu ska vi göra middag ihop och sen kommer jag vara här hela kvällen tills att jag ska åka
in till stan igen :) taggga twilight + new mooon ! men jag ät trött- så jag kommer somna !
men pusssssssssssssssssssss

millemy plus linneas fin,fin,fina kissemisssseeee :)



min fina kaka till linnea förra torsdagen


Kommentarer
Postat av: linnéaj

kaka=godast

kisse&du=sötast

skolkatalogen=ROLIGAST

du=bäst=)men tagga lugnt nu!!!

2009-11-19 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0