TACK TILL AGNES

jag skulle bara vilja säga tack till agnes- för att hon har gjort världens bästa spellista på spotify.
den är så bra!! den heter chiiiilll typ och det är bara 89 underbara låtar som bara är lugna och sköna.
det är det bästa från alla artister och massa sköna låtar !!
jag älskar den och lyssnar på den hela tiden ! alltid när jag jobbar, eller ska varva ner eller är trött !
 nu sitter jag och lyssnar på den när jag ska försöka göra klart min religons uppgift !
haha, jag har mkt kvar att göra så jag kommer vara upp läänge ! men tack och lov så har jag musik.
så nu tänker jag länka denna fantastika och underbara spellisa varken agnes vill det eller inte !
den är verkligen min favorit !! HÄR, -> HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR <- HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0