vääääääääääärt

nehepp- det blev ingen chuck ikväll!
jag spelade in det och skulle se det senare men jag fastnade upp i mitt rum ikväll.
det har varit helt helt kaos ändå sen efter new york och speciellt mitt skrivbord har jag
inte rensat och städat på typ flera år- åså var jag tvungen att göra det för att kunna koppla in mina nya högtatale- så jag gjorde dom det och städa resten av rummet! :)

roliga saker jag hittade;
x vår skiva från sjuan- mkt mkt bra :)
x massa gamla armband
x flera av agnes och mina gamla filmer
x gamla skivor med mysmusik !
och sist men inte minst -
x sjuhundrasex kronor !!!
( från farmor&farfar i födelsedag förra året och mormor från jul )

såååååå- jag tycker det var ganska värt att städa mitt rum ikväll :)

Kommentarer
Postat av: linnéaj

CRAZY värt :O

2009-11-16 @ 23:54:28
Postat av: Viktoria

Svar: Ohja :)

2009-11-17 @ 00:28:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: agnes

VÄRT, önskar att jag också hade så stökigt :(

2009-11-17 @ 07:58:48
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0