alltid lika taggat!

helllllllu. allt är bra. igår sov jag och pluggade jag, och nu måste jag snart plugga ännu mer.
men det är bra. just nu är jag sjuukt taggad på NYC- helt galet.
new york, neew moon och paramore- taggggggggggar.
på tal om neew moon så fick jag, eller ska få i födelsedagspresentt av hanna att gå på
"twlight och neew moon kväll på sf"- det är på kvällen den 19e först ser man twilight
och sen neeeeew mooon! GALET vad jag taggar !! men nu ska jag se på serier och plugga (A) haha

klicka på bilden för att komma till sidan.

jag hittade två nya klipp oxå.
en ny trailer och ett klipp från filmen!

KLIPPEN FRÅN FILMEN

Kommentarer
Postat av: linnéaj

åh, så himla roligt :D

2009-10-22 @ 16:01:47
Postat av: Anonym

ja sjukt kul.äääntligen!! :D

2009-10-22 @ 16:40:33
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: mr.F

Du borde skriva om mig :(

2009-10-22 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0