Dont stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, Imma fight Til we see the sunlight Tick tock, on the click But the party dont stop





heejhej:)
nu sitter jag i min säng och ska typ snart sova.
idag har jag verkligen gjort någonting alls- bara chillat.
men jag är jättetrött och less för jag är typ förkyld. jag lovar att jag säkert kommer få svnins snart
- inte ok.
nejmen, jag tror att det är mest sömnbrist och för att jag har förfryst mig dom senaste dagarna!
men helgen var varit kul !!! verkligen helt toppen förutom min förkylning !
menmen, man kan väll inte få allt här i världen? :)

en fråga-
min dator blir typ alltid överhettad och stänger av sig när jag har spotify på!
om jag inte har på det kan den "hålla sig" jätte länge men när jag sätter på det så dör den.
så jag är typ rädd för att ha på det- haha! men iaf- äre nån annan som har det så?
eller känner igen det? eller äre bara min dator som verkligen har damp? :) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0