hejhej

hejhej, jag är trött!!
kvällen var asssm ( men assm menar jag awesome för nån som inte vet )
först kom linnea hem till mig- vi såg körslaget och lite annat och vi åt massa
onyttigheter ! haha men vi hade allmänt trevligt- som vi alltid har :)
seeeen vart linnea taggad på att gå ut där vid 11 tiden- men då
kom jag med det brillianta förslagt att vi skulle busa på byn- YEY :)
hahahaha- det gjorde vi mkt när vi var små och det var aslängee sen sist.
hahaha- så vi gjorde ännu en av våra inplusgrejeer och försökte ragga upp några vänner
som var hemma och vill busa med oss sååå-
tillslut vare så att jag,linnea,william och anton som var coolingar i sörmjöle.
nejmen vi hade asroligt- hahah alltid lika kul- och vi var busiga.
jag vann vaah? + att william spottade på min jacka- och linneas ben, inte ok.

nu är jag trött- borde sova men känner mig inte rikigt taggat på att sova än!
men snart så kanske? :) tack för ikväll mina vänner
och tack till AGNES som har världens skönsaste spelista i hela världen (L)
xoxoxoxoxoxoxoxox- ojojoj, jag är så trött nu!

Kommentarer
Postat av: linnéaj

RIKTIGT BRA DÄR SARA :D

tagga ikväll med bästa du (:

2009-10-25 @ 15:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0