I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night That tonight’s gonna be a good night



hellllllllllu- allt är assssm.
gårdagen var jättetrevlig verkligen, sjukt lyckad ! haha
idag har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt ochså.
och nu snart ska jag ta bussen in till stan och hänga med mina
old clasmateeeeees, det kmr bli assm !
vi ska mysa- det kommer säkert bli skitkul.
jag har ont i halsen, jag är säkert förkyld.
om jag itne har svinis, mkt möjligt- perfekt till NYC sådär.
asså inte nu på måndag men nästa, åker jag till NEEEEEEEEW YORK !!!
troru jag taggar elller? :) sjuuuuuukt.
nu ska jag gå till bussen, pusshejs


en annan kväll för längesen hos linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0