NEEEEEEEEW YORK BABY !!!


det är helt sjukt- imorgon åker jag verkligen ! det kommer bli såååååå kul !!
idag har jag bara packat- och jag har packat hur lite saker som helst-
eller mindre än vanligt, för jag burkar alltid packa FÖR mkt, men nu känns det bra.
det kommer bli helt awesome ! asså,gaah- nej jag har inte riktigt fattat det än!
men nått som suger är att jag håller på att bli SJUK TYP !!
jag hade jättejätte ont i huvet idag, och i halsen och nu är jag jättevarm
så jag har typ feber!! meeeeeeeen, jag får hoppashoppashoppas på att det blir  bättre tills imr!
imorgon ska jag gå upp runt 5. Planet går typ 06.35 så det blir en tidigt morgon.
jag hade tänkt vara uppe hela natten för att vara trött när vi flyger, men nnu ska jag försöka sova mig frisk så det sket ju sig- men allt känns ändå så braa!! jag är som  så glad! :D helt galet!

men ni får ha de så braaaaaa- jag ska försöka skriva lite från NY  !!
oooooooooooooh- jag taggggggar verkligen ! :D :D pusssssssshejs :* hare bäst


galet-asså jag kommer att vara DÄR !!
jag har verkligen inte fattat det än, gaaaaaah ! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

have a nice time in the NYC baby!

2009-10-25 @ 21:25:51
URL: http://mindonhold.devote.se
Postat av: linnéaj

pure awesomeness! ha det bäst i världen emilia =D

2009-10-25 @ 23:54:10
Postat av: Linnea

grattis på födelsedagen :*

2009-11-01 @ 16:57:32
URL: http://www.mindonhold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0