NYC

gårdagen var bra ! galet att det är LOV nu !!! totaly crasyyyy!
men igår var jag med agnes och clara- vi hade as trevligt och det var supermysigt.
idag har jag gjort äppelmos med min mormor och nu håller vi på att tvätta och
jag skaaaaaaa packa inför NEW YORK men jag har inte rikigt kommit igång med den än.
 men jag ska :) men heeeeeeeeeelt galet!!
JAG TAGGAR VERKLIGEN NU- det kmr bli så asssssssmmm!!

nått som inte var så assm var att nicklas åkte ut ur idol. inte helt ok!
nejnej, han kanske inte var SÅ bra igår, men han förtjänade inte att åka ut !
verkligen inte !! :( han var veeeeeeeeerkligen så fin :) hahaha
nu ska jag packa och sen va med linnea !!!! PÖSS

HUR SNYGG ÄR HAN INTE ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0