090908 ( snart 090909 !! )

dagen har varit braooo !
vi har ju bara två lektioner på tisdagar, först engelska på morgonen, sen hål till ett och sen gympa.
nu på hålet spelade jag,moa,john och filip först beachvolly- eller spelade och spelade-
vi spelade ett tag sen chillade vi mest, men fortfarande roligt :)
sen åt vi och sen efter det så körde jag och moa AUQAPOWER !! aka, vattengympa !
haha, det var rooooooligt, mycket underhållande, vi skrattade typ hela tiden :) haha,
men det var samtidigt jobbigt, man fick ont i armarna och benen :) haha
sen hade vi brännboll på gympan,jag sög men det var kul !
och imr blir core+afro igen, sjukt taggad ! :)

nu så ska jag städa kanske? men plugga spanska sen ska jag till linnea för att se på idol!
vi ska även baka kladdkaka och mysa med hennes lilla söta kattunge, åh gud vad jag taggar :)

kolla, världens sötastee- fatta vad mysig och söt och ååååh ! det här var för några dagarn sen, så den är nog lite större nu och snart öppnar ju den ju ögonen oxå- gaaaaaaah !

Kommentarer
Postat av: clara

sjukt söt! :)

2009-09-08 @ 19:48:27
Postat av: clara

sjukt söt! :)

2009-09-08 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0