090909 YEY

haha, var tvungen att skriva idag,090909!
nu är jag hos clara !
idag har jag haft skola och sen tränade jag coreoch afro- MYCKÈT KUL !!!
sen efter det åkte jag till claara, och vi åt tillsammas och sen skulle vi se idol.
MEN- då kom vi på att nysate avsnittet av 90210 kokm ut igår/idag så att man kan se det,
och då hittade det på internet så ví kunde se det!!
ni fattar inte hur mycket vi dampade när vi kunde se de !!!
så då firade vi genom att köpa godis på OKQ8 !
sen såg vi idol,  myckket bra,- killen i slutet med blå tröja var bäst, min favvo !!
nu ska vi fortsätta se 90210- och mysa !! YEEEEEEEEEEEEY
puss- !!

lite pics från gbg !

Kommentarer
Postat av: linnéaj

fina ni är!

naaaaaej, han som sjöng britney spears var min man :O aasbra!

2009-09-10 @ 08:49:55
Postat av: Anonym

Hej jag lottar nu ut ett kylskåp med vitamin well's drycker. Var gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/vinn-ett-kylskap-fullt-med-vitamin-wells.html

2009-09-11 @ 13:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0