090923

varför är godis så gott?
det är verkligen gott men asså jag är typ alltid sugen på godis och sen när man köper och äter är det så gott och allt är bra, men sen efteråt känns det mindre bra- det är inte roligt- då fattar man inte att det är lika gott, men så är det med allt som är gott !! haha
menaja, dagen har varit helt ok, början var tråkig men sen hade
vi religon sista lektionen, DET ÄR SÅ KUL !
ÄLSKA OSKAR ! han är verkligen en bra lärare ! jag vill verkligen läsa religon B.
sen efteråt träffade jag agnes och vi åkte till maxi och köpte godis (A) gott,gott,gott.
kom nyss hem- nu blir det plugg och serier sen blir det ut och leta efter min mors stulna cykel
som jag har slarvat bort,inte tagga- men sen idol- taggat!

sjukt snygga tjejer? nooot! haha :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tjocka ben du har, funderat på att banta eller träna(ganska mycket)? Du borde kanske inte skriva om godis, haha bara skrattretande när man ser hur du ser ut... Vill bara ge dig lite tips tjejen! ha det bra puss :)

2009-09-28 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0