?

oj- det är konsigt hur mycket man kan ta illa upp av vad någon säger om en.
även om det är någon man inte ens känner.
jag har alltid varit sån att jag inte bryr mig om vad nån tycker om mig-skitsamma lixom.
men oj, det slog mig verkligen hårt.
det blir annorlunda när någon helt utifrån säger nått sånt- så oväntat lixom.
helt utan anledning.
det är en helt annan sak om folk tycker och tänker vissa saker om en men håller
dom för sig själva- men varför vill man vara elak och säga det rakt ut till nån utan
anleding? varför gör man det?
bara hackar på någon som man inte ens vet vem det är?
hur bra självförtroende har man om man trycker det någon som inte ens har bett om det?

det är konsigt hur ont det kan göra när man får det helt slängt i ansiktet.
-utan anledning. har nästan aldrig kännt så förut.
oj, nu låter jag som en mes men blev bara chockad och som paff.
men vem lixom?

Kommentarer
Postat av: agnes

du är underbar det vet du!

2009-09-30 @ 12:02:54
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: petterrr

vadå vad händer med bilen? ^_-

2009-09-30 @ 19:44:19
URL: http://parteypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0