090907

det var verkligen länge sen jag skrev men jag har inte haft ork att skriva.
men nu ska jag skriva en sammanfattning av min helg / vecka.

i torsdags fick jag först tandställning på morgonen och sen åkte jag hem, var inte i skolan
eftersom jag hade så ont i munnen och i foten ( ramlade i trappen och stukade foten HÅRT ) haha
men iaf, sen på kvällen åkte jag in till stan och träffade mina vänner, CLARA&LINNEA.
och eftersom clara har flyttat in till en lägenhet i stan var där och gjorde middag och åt och åt glass och myste, sjukt mysigt och bra ! :) det var sjuukt mysigt!


i fredags så regnade det. men iaf, jag gick i skolan till fyra och så skulle egentligen träna, men eftersom jag stukade foten blev inte det av, så då åkte jag ner på stan och gick runt en stund själv.
men sen gick jag till Lottas och åt med pappa, mycketmycket gott och mysigt !!
sen på kvällen åkte jag till stan och åkte till västra ersboda på minerva/klassfestsaken-
det var kul !! innan det spårade ! vi drog ganska tidigt, men det roligt iaf !

sen på lördagen gjorde jag inte så mycket, men sen åkte jag och agnes på hockeymusikalen.
där var vi med oliva och vi träffade oxå fridddddda- ! musikalsaken var jättebra!! trodde den skulle suga, men den var bra- !

sen på kvällen så var jag,agnes och gabbe hemma hos agnes och chillade- det var awesome ! :)


på söndagen åkte jag först hem från agnes och sen åkte jag vid tre, till IKSU och körde först
core, och sen afropower !! SÅ HIMLA KUL AFROPOWER VAR !! galet, sjukt kul !! verkligen!
plus att det var sjukt jobbigt ! så nu har jag träningsverk!
sen på kvällen åkte jag och moa och såg på john och filips fotbollsmatch och sen åkte jag hem, köpte godis (A) och såg på pirates of the caribien 3an, den är bra- sen kom agnes ett tag, och sen gjorde jag itne så mkt mer.

PLUS ATT JAG HAR BRUNT HÅR NU, vi tonade det i onsdags tror jag!?
jag har ingen bild på det, men såhär vart det förra vinterna när jag tonade det-
det är ungefär samma färg förutom att det inte alls är lika rött nu.




peace.



Kommentarer
Postat av: F

Snygging :D

2009-09-10 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0