HELU


jag kom nyss hem efter en heldag verkligen !!
först vare skola halv nio till fyra, jobbigt men ändå kul :) haha
sen körde jag och gabbs spinning och efter det for vi hem till mig
och käkade och duschade och då kom agnes förbi en snabbis och
vi chillade och pratade. mkt trevligt.
sen for dom vid typ sex,halv sju kasnke och sen chillade jag ett tag
och sen åkte jag till LUFF och träffade linn,maria och hanna.
luff var roligt, men hur kan alla 94or vara så stora?
dom brukar ju vara jättesmå men nu är ju alla längre än mig typ.
INTE OK.
nejmen, jag träffade amos, och han påminde mig om att jag måste åka tillbaks
till tc  snart och snacka med magnus och bara kolla läget, så himla kul!!! saknar det lite !thih
nejmen, sen efter luff fikade vi och sen åkte vi hem till maria och gjort MARRÄNGSWISH!
jag vet att det stavas marrängsvist,( ja,jag googlade det ) men det låter och ser bättre ut
men marrängswish !!
men iaf, vi gjorde det, ÅH SÅ GOTT DET ÄR !!! varför gör man inte det oftare?
glass+grädde+marränger+banan+massamassa chokladsås + ( lite nutella )
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT !
så vi åt det och såg på idol, och sen kom felicia för ett tag och vi chillade och snackade
och hade trevligt!! :) :) sen kom rolnad och hämtade mig å nu är jag hemma :)

jag var med domhär tjejerna idag- konfaaaaaa!



jag har haft en heldag, men det var varit awesome! rikigt lyckad !
och plus att det var väldigt spontant, jag hade inte planerat nått alls för ikväll,
men sedär- det blev awesome- spontant och bra, det gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0