jahapp?

nu är klockan fem, och jag har inte gjort någonting alls idag !
eller jag har sett serier, suttit vid datorn, och halv städat på mitt rum.
HUR KAN MITT RUM BLI SUPER STÖKIGT OCH DAMMIGT PÅ EN VECKAN?
det var jättejättejätte fint förra veckan men aja.
men idag blev en sånhär dag som man inte gör nånting alls,
igår var jag väldigt effektiv men inte idag inte, nejnej.
men idag har jag jättemycket att göra, men jag gör dom inte.
måste dammsuga, måste städa mitt rum, måste plugga och massa andra saker-
men kan kommer lixom inte igång.
men det kommer väll sen kasnke?
nehepp- nu kanske jag måste dammsuga iaf- peace.


bilden- donoowhy, bara kände för det :)

Kommentarer
Postat av: Linn och Maria

HAHAH man blir som man umgås!! :D

2009-09-17 @ 18:28:45
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0