april 27eeeeee

jag tycker taylor momsen är sjuk cool, ba allmänt ball!!
gossip girl var inte lika bra som jag trodde de skulle va, ALLA ÄR SÅ TRÅKIGA !!
menmen, hon är fortfaande cool och linnea rådahl tipsade mig om hennes nya låt som är AS SKÖN, eller den är ba braaa och hon är så cool å ASSSMMMmm.
dagen har spenderats med min fina men knasigare pojkvän och nu väntar jag på att mami ska hämta mig.
tagga nationella imr då! :( bajs,bajs- but what can you doooo !
linnea påminnde mig även om att de är THE HILLS PRÄMIÄR IKVÄLL
(blir att se de imr) VILKET KOMMER BLI GALET BRA
vill sova och se chuck nu PUUUUWS
klicka på bilden för att se klipp om de the hills på mtv's hemsidaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0