DAMP

åhhhh- vad hääääänder?
jag mår bajs,bajs bajs och har gjort de hela dagen !!
när jag vaknade i morse hade jag ont och de ba snurrade i huvet och så har de gjort hela dagen!åkte till skolan, tänke göra nationella men kunde inte göra deee- åkte hem sov, då kändes de bättre och jag hade tänkt åka tillbaks till skolan men hade fortfarande ont ont ont .fattar fan inte varför, och blir ba less för de gör så ONT och är så IRRITERANDE.tänker itne bli mer sjuk, och varför går de inte över? har tagit 3 tabletter nu, har de hjälpt-???? NEJ!
har sett alla serier jag ska se, har sovit är inte trött, vill ut men kan bara cp huvuverken gå över ? snart valborg, YEY - nooooooot eftersom de kommer regna och allt kommer suga och de kommer va sämst.
sen måste man plugga hela jävla helgen för att de ändå kommer gå bajs på cpgeografin. OJ, hej jag är less????
ORKAR INTE

Kommentarer
Postat av: linnéa

haha snuttan :(

2010-04-28 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0