friday i'm in love

nu drog nyss mina vänner linn&maria och nu ska jag soooova !! 

jag är så trött,så trött så nu förtjänar jag å få sova länge imr!  skolan var väll som vanligt, spårade på spanska men nk var kul. vi lekte med fiskar och jag,linn och signe ägde faktiskt !
sen tränade jag hårt,hårt efter skolan med spinning&bodypump så jag känner mig lite mör och vi får väll se hur mkt träningsverk jag har imr. Men ikväll vare luff iaf, trevligt,trevligt med bra människor- haha
sen jag har chillat men lindsay&malaria vilket även de är alltid lika trevligt.
nu ska jag vara social och sen sova- ojoj, jag känner verkligen taggen !
taggade och DUKTIGA flickor på NKn! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0