GLAD !

SJUKT GLAD MILLE SOM SKRIVER NU !
sjukt glad och lycklig å ba glad å allt är så bra nu! :)
dagen har varit soooooftish- men natinonella som inte gick jättebra men helt ok, om vi säger så- kunde ha gjort bättre- men seeeen iaf åkte vi ner på staaaan å köpte mjukglasss ! gott men inte super, slängde halva-
INTE SÅ VÄRT,så måste påminna mig själv om att jag INTE ska köpa en stor dyr utan billig och god på doken ist;)
sen får vi å åt och sen badaaade och "simmade" - vi bubblade och lekte mest och de var skit kuL!
sen hade vi klättrning på gympan- asssså HUUUUUUR KUL SOM HELST !!
typ de roligaste jag har gjort på länge,länge,länge !
jag var trodde inte jag skulle klara de å var inte så taggad först men sen prövade jag och då gick de
SKIT BRA OCH VAR HUR KUL SOM HELST!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
verkligen superglad och nu vill jag gå den där kursen så att jag sak kunna klättra mer- dock 400 spänn- njaa!?


så nu sitter jag här med vatten i öronen och sjukt ont&träningsverk i underarmarna och är allmänt glad och väntar på agnes !!
HARE BRAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0