KULISH

tjobrée! :)
känner bara för att skratta, eller inte nu, nu är jag trött! somnade verkligen på bussen, höll på att missa busshållsplatsen :( men nu har jag ätit så jag är glad igen.
men asså klimatrollspelet idag var ju kanske de roligaste ever!! vi skulle vara olika länder å världen åså skulle vi snacka om klimatet och jag och julia hade valt usa och dom är ju helt ceeepe så vi var ju tvungen att snacka 24/7
men SJUKT va bra vi vaaar !! hahahahahaha- ägde allt och alla och sjukt kul vare! hahaha sjukt kul verkligen- men en ska är ju sant usa har ju inte alla indianer i kanoten om vi säger så...
nu vill jag sova, men ska ut å powerwalka/springa med linnea seeen, å tagga inför cooper imr!
sen nationella på onsdag ;) SUPERDUPER............. MENMEN :) tagga cooper nurå.

jag och linn såg de här på vakna med the voice i morse när vi sprang på crossisarna- thihi lite joligt - men så himla hemsk mamma som bara skrattar ! :D haha

Kommentarer
Postat av: linnéa

sömntuta :)

jag sprang i 40 min!!!!!!1!!½½½½111!!

2010-04-26 @ 21:38:34
Postat av: Anonym

Inte alla knivar i lådan va? eller går inte hissen ända upp? inte alla hästar i stallet? inte alla fåren i hagen osv osv ? !::D:DD Btw Du sover mer än mig bejbi :*

2010-04-26 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0