roligt

hahaha, fy vad kul idrotten var idag ändå ;)
vi hade utelekar typ å skulle vara i snön.
alla var helt fel klädda förutom john som hade täckisar och skoterskor (thithi)
men vi hoppade och lekte i snön iaf och vi hade olika grenar- mitt lag förlorade dom två första pga FUSK  men sen vann vi  dom på andra två stoooort !!
hahahah- de är så sjukt kul å provicera tycker jag- haha, alla blev buttra ;)
typ alla,inklusive jag hade tygskor som blev blöta inom 1 minut så när jag kom hem var mina fötter verkligen isbitar- hade sjuuukt ont och jag vill bara skrika när jag duschade, HUR ONT SOM HELST.
var tvungen att spola på dom i mer än 10 mintuer typ för att bli "normal " igen.
men dom är fortfarande knas- haha, vare värt?
nej, nu ska jag gå till min man som ligger och snarkar i min säng. TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0