smarrigtvärre

alla i min närhet idag vet att jag har suktat efter amerikanska pannkakor m.m
och sen idag när jag kom hem så gjorde jag det till middag +  varma äpplen med kanel + bananer + kanel&socker + sirap och sen värsta god sallad och balsamvinäger å massa massa gott bara!!
HAHAH- mitt liv är typ mat! jag kan typ prata om de hur länge som helst- hehehe
tråkig dag idag i skolan tyckte jag, och de känns verkligen inte som fredag- min fredagsfeeling har inte infunnit sig än, de känns lite mer som en kanskeeee onsdag eller nått- inte fredag alls !
nu ska jag vara med linnea iaf, vi ska powerwalka och leka men hennes kattungar hoppas jag - så då kanske de känns som fredag, vi får väll hoppas på det. hmm, skönt å sova ut iaf imr för sen IMR, LÖRDAG ska jag och min underbara kör SJUNGA GRISBACKAKYRKAN (gul stort hus vid konsum&shell mot umedalen typ ) klockan 19.00 !! kommer bli ASBRAOO, så BE THERE ;)


bilden är från sommaren 2008 när vi hängde i Stockholm ! Det är några som saknas på bilden + att nu har hälften flyttat och nu äre meeer och nya people med!


Kommentarer
Postat av: Runevera

I like your website alot...its lots of fun...

2011-06-13 @ 09:53:57
URL: http://runevera.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0