TÄVLINGSDAX

eftersom bloggen har varit damp och så tråkig igår och idag och alltid occcch jag har inte nått rolig å skriva om sååååå tänkte jag lägga om dom där filmerna jag och linnea gjorde förra fredageeen !
men jag varnar dig, dom är inte så roliga för er kanske,men vi tkr dom var ganska kuuula. det var mkt roligare att spela in dom och vi är inte så seeriösa. men ajaaaaaaaa, nån kanske tkr de kan vara lite kul så vi bjuuu. PÖSS
update: jag måste ha nått fel på rikigt, ja bara sover och sover och sover hela dagarna- inte helt ok. men har mått bättre idag iaf, var på en lektion (a) och sen gick vi på stan och sen sov vi- bra dag alltså. nu ska jag sova så att jag mår bra imr, oj, jag som har taggat valborg så länge och nu är jag inte alls taggad- hoppas det blir bra ändå.


Kommentarer
Postat av: linnéa

hahahaha du sög verkligen i den andra filmen :D

men det var askul den kvällen, fifan!!



och tagga valborg emilia kottorp!!!!!!!! det kommer bli nice, trust me. :;Ä::::::

2010-04-30 @ 01:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0