TJOBRÈÈ

gårdagen var supeerduperbraooo !
kom hem från arvidsjaur runt fyra å sen åkte jag in till staden och träffade mina fina vänner agnes,gabbe,petter&grim !
vi gjorde inte så mkt vettigt men vi hade sjukt trevligt ändå. vi gjorde de vi brukar göra, prata,flumma och äta kladdkaka !
btw - filip är verkligen världen sötaste :)
haha- han ligger och sover brevid mig nu medans jag är alldeles för hungrig för att sova. och jag vill vill vill verkligen äta tacos idag, vet ni hur länge jag har taggat!! så hoppas på de nurå!!
nu ska jag se GG,chuck eller nått annat kul :D PÖSSSS

Kommentarer
Postat av: claris

tacoos tonight!!!! :D

2010-04-06 @ 12:52:38
URL: http://ljuvligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0