240810

chacha bloggheen - jesbox, nu har skolan börjat igen! tvåan känns inte lika spännande som ettan menmen, de känns bra ändå - har bara varit i skolan 40 minuter igår för upprop osv, å idag har jag varit hemma. är megaförkyld.
fett jobbigt, vill bli frisk NU ! men måste erkänna att det är helt ok att va hemma och sova och bara se PH danmark, jag är typ besatt !! (a) vill bli frisk nu. taggar helgen, fredag- LUFF,träffa konfisar, lördag botniabanan invigningen med artister - kmr bli kul å sen fizzeeh :) men först måste jag bli frisk !!
just nu ser jag fångarna på fortet - tkr de är askul ju! vill åka till bodaborg typ ! hehe NU ska jag fika- HEJS
finis konfrimanden erik !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0