250810

jag har bara degat hela dagen, skönt men lite tråkigt, måste ta tag å städa mitt rum, kläder å skit överallt å jag måste hitta en superduper viktig sladd ! har tänkt ta tag i de hela dagen men har bara inte blivit så (a)
ska dusha å städa nu, eller hur vare? SKA försöka iaf. Borde åka till skolan imr men får se om jag är frisk,
MENCYA :)

det är har jag gjort idag, kollat upp när alla mina serier börjar igen och skrivit upp det - det i parentesen är när man kommer kunna se de i sverige


idag har jag : sovit länge, degat, sett klipp på youtube, lyssnar på bra musik, kirrat en ringsignal till min mobil (STOLT) är knasigt till iphone,man kan inte ha vad som helst men har iaf kirrat å de blev assm så jag är nöjd ! jag har degat ännu mer, druckit smoothie å förkylningshäxdrycker, degat, sett mer klipp å legat i min säng och degat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0