HEHE HEJ



nu har hela sommaren gått men NU ÄR JAG HEMMA !! :) har varit borta ca 6 veckor i stäck räknade jag ut tror jag, MKT ROLIGT HAR DE VARIT!
kom hem IDAG från turkiet med sigen och våra mamor - HUR KUL SOM HELST !
galet lyckad resa, vi hade typ 40 grader varje dag, och vi stekte och steke och käkade, å shoppade och skrattade å hade de hur bra och kul som helst ! galet lycket ! :) På måndag börjar skolan, gaaaaah och jag är typ helt upptagen tills dess, GALET !! men aja, skit samma, kommer nog blir bra tror jag ! :) kul å träffa alla clasmates igen !
men allt är bra, jag är ändå lite brun :] och lycklig över att jag har haft en sån underbar sommar med underbara människor och har så många härligt minnen och upplevser att se tbx på - sommaren var HELT KLART FEM AV FEM !
idag när vi kom hem till umeå så skulle jag hänga i lägenheten ett tag, hade glömt nyckel, vilket var bra för då crashade jag hos clara som jag inte hade träffat på länge, hur KUL som helst- udnerbaraclara ! kul å träffa henne.
och ikväll blire att träffa efterlänktade linnea ett tag ! är dock trött, en natt på arlanda kanske inte är bästa, men kasnke 2-3 timmar sammanlagt så de är inte fy skamm- och imr (inte för att någon bryr sig men ändå) ska jag steka med agnes på dagen och träffa min älskade pojke på kvällen och dagen därpå oxå ! länktaaaaar tills allt.
ÖJ, btw - min cykel som jag har i stan är här i söris, jag ska till agnes i stöcksjö och sen till stan, cykeln ska in till stan- SÅÅÅÅ jag ska cykla till stan och till agnes imr !! nu har jag skrivit de här, då MÅSTE jag göra de ! det kommer nog gå bra, men kommer bli varmt och kommer leda till att jag får ont ont ont i rumpan hela veckan- MENMEN. lika bra å va hurtig när man kan. Vill btw göra om designen på den här fula bliggen nu oxå, help me!
NU ska jag se en film som jag vill se,åh- länktar lite tills skolan börjar och allt kommer igång igen när alla SERIER börjar gå ingen !! :) HITH - men aja - skolan... vi ser väll ! HAREBBÄST bilder kommer snart HOPPAS jag :D PÖSS
hade inte bra bild så tog en ! hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0