hemma.


nu är millemooo hemma :) är ledig från konfan tills på torsdag, men vill faktiskt tbx så fort som möjligt ! (a) nu sitter jag altanen och piffar till mina naaaaaails och ska snart åka och träffa linn1 tror jag! haha, nejmen de är hur bra som helst ! sjukt glad och dagarna går hur fort som helst och man gör as mkt ! sjuuukt braaa små p15ons äre oxå, gillar dom skarpt - SJUKT tråkigt att det snart är slut !!  men allt är bra, imr ska jag träffa fizze och sen konfaaaaa och sen TURK !!
fattar inte att vi åker nu på söndag, sjukt mega taggad! måste börja smygpacka inför de oxå ! :) men snart äre ju slut på sommarlovet och galet vad fort de har gått, har gjort mkt men samtidigt inte, men jag är glad för de ändå :)
HOPPAS NI HAR DE BRA OCH ALLT ÄR BRA MED ER MINA FINA VÄNNER.
cyaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0