lasthweekendz

efter en helt ok dag, MEN ett mindre lyckat tandläkarbesök sååå var jag tvugen att tröstäta, så jag gjorde en mkt god kyckling,cous-cous sallad med oliver&fetaost till middag å massa, mkt gott. så då lite bättre !
vad händer ikväll då? FORTET JUUU - hehe, + historieläxa inte helt ok !!

(när man har munsår måste man täcka de på nått sätt- kanske borde dra samma ppoooose på klassfotot imr- ELLERH)

helgen : fredag, LUFF, träffade mina underbara konfisar igen, MYS å hade SJUKT roligt med annat trevligt folk länge, mkt bra mkt bra !! LÖRDAG- åkte hem till filip i skogen, mkt mysigt, DOM HAR VÄRLDENS SÖTASTE HUNDVALP, ojoj vad kär jag är i den (L) så vi chillade å såg film å myste bara hela helgen, skulle åkt in på söndag å sett amanda jensen å sahara you knooow men icket, regnade å orkade inte - mer lockande att vara med pojkvännen jööö.
VECKAN - tandis igen på torsdag, men birthday för aron imr, KUL - annars inget, VI SER VAD SOM HÄNDER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0