M<3PH


jahapppp, nu har jag sett de sista avsnittet på PH som har kommit ut så va ska jag nuuu göra?
hahahaha,nejmen har typ haft ph maraton när jag var sjuk å såg typ säkert 30 avsnitt ! men funderar typ på å se från börjar, har hoppat ganska mkt (a) MENMEN - mkt bra mkt bra faktiskt, man blir verkligen beroende, man måste se vidare ! haha, idag gjorde jag och linnea en kool grej - vi såg en buss där de stod sörmjöle på ! fett kul och KOOLT att de går bussar till söris lixom :) den åkte genom stöcke å norrmjöle åså å den tar typ lika lång tid som om man tar den senare, man kmr fram samma tid- MEN KUL ÄNDÅ, fett värt på vintern när de är kallt typ :)
IKVÄLL blire min sköna rara underbara LINNEA
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0