can't sleep, when the sun goes down

'
millemooo kan inte sova !! KMR inte vara pigg imr, måste vara de !! har först sett två avsnitt av glee, stängde datorn försökte sova - gick inte. öppnade datorn, tittade på två avsnitt av julkalendern, kände mig trött, slog ihop datorn försökte sova, gick inte. tänkte på en massa saker å var inte trött helt enkelt. öppnade datorn hoppades fizze skulle vara inne så jag kunde klaga lite till honom, vilket han var. så nu pratar jag med honom, känner mig lite trött faktiskt.
ska se ett avsnitt av OTH så kanske jag somnar. de där lät fel, men ah vill bara se nån serie så hoppar in i säsong 3 typ å hoppas att de är bra.
åh bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0