DAG 13

'

dag 1 • en nyligen bild på dig och 15 intresanta fakta om dig

dag 2 • meningen bakom din bloggs namn

dag 3 • en bild av dig och några vänner

dag 4 • en vana som du önskar att du inte har

dag 5 • en bild av någonstans där du har varit

dag 6 • favorit superhjälten och varför ?

dag 7 • en bild på någon / något som har ströst inverkan på dig

dag 8 • mål på kort sikt för denna månad och varför

dag 9 • något du är stolr över dom senaste dagarna

dag 10 • låtar du lyssnar på när du är glad,ledsen,uttråkad,heta eller mårdåligt

dag 11 • en annan bild av dig och dina vänner

dag 12 • varför du började blogga

dag 13 • en bild av ditt rum

här är en bild på mitt lilla rum !  JAG GILLAR MITT RUM, det är litet men mysigt och jag gillaree, å jag spenderar typ all min tid i sängen ! till höger hänger de en spegel, och till vänster äre en byrå med kläder och ett skrivbord + hyllor ! den övre bilden är tagen när det var väldigt fint och städat och det är ganska sällan de ser ut så och för de mesta ser det ut så här på ett ungefär !
'
HAR en snygg affisch över byrån oxååå som jag gillar skarpt !
JUPP, that's it !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0