dag 4 • en vana som du önskar att du inte har

'

'

'


dag 1 • en nyligen bild på dig och 15 intresanta fakta om dig

dag 2 • meningen bakom din bloggs namn

dag 3 • en bild av dig och några vänner

dag 4 • en vana som du önskar att du inte har

'
hmmmmmm, en vana jag önskar att jag inte hadeee, måste nog vara att jag alltid gör saker i sista sekunden och gör inte saker som jag borde göra istället. asså när de gäller skolan jag är sämst på att börja plugga i tid ! haha, jag kan tex planera upp när/var/hur jag ska plugga men sen tar jag bara aldrig tag i det för att jag är för lat !! sen blire å göra allt kvällen innan och sen får man panik för att man inte kan nått och gråter lite för att jag tkr jag är så dålig å kan inget å så går de dåligt på provet. SÅ den vanan skulle jag vilja bli av med och kunna prioritera lite bättre ibland ;)

oj, FET egobild från turrrrrrkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0