DAG 6

'

dag 1 • en nyligen bild på dig och 15 intresanta fakta om dig

dag 2 • meningen bakom din bloggs namn

dag 3 • en bild av dig och några vänner

dag 4 • en vana som du önskar att du inte har

dag 5 • en bild av någonstans där du har varit

dag 6 • favorit superhjälten och varför ?


hmmmmm, har inte så stor koll på superhjältar faktiskt.. MEN måste erkänna att jag verkligen gillar filmen, The Incredibles - Superhjältarna ! DEN är jättebra! men om JAG skulle kunna ha en superhjälptepower så skulle de vara att kunna flyga eller vara osynlig! Så svaret på frågan blir nog att jag gillar superhjältarna i The Incredibels och sen måste jag nog ändå säga Superman/ Stålmannen. VI har dom filmerna och har sett dom flera,flera gången och sen så är han ju SNYGG, Clark Kent ! mkt mkt stilig karl men han kan ju FLYGA oxå och just därför skulle jag säga SUPERMAN!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0