DAG 7

'

dag 1 • en nyligen bild på dig och 15 intresanta fakta om dig

dag 2 • meningen bakom din bloggs namn

dag 3 • en bild av dig och några vänner

dag 4 • en vana som du önskar att du inte har

dag 5 • en bild av någonstans där du har varit

dag 6 • favorit superhjälten och varför ?

dag 7 • en bild på någon / något som har störst inverkan på dig




Jag tänkte efter men sen var det inte så svårt att komma på faktiskt, tror att min syster HANNA har störst inverkan på mig.
lixom om hon tycker en tröja är snygg så som litar jag på de, så om jag frågar eller om hon säger att jag är är ful eller fin i håret eller om man kan matcha de och de eller om jag kan skriva si eller så , så litar jag på de och tar åt mig de hon säger.
och jag tar åt mig de hon säger och tycker lite mer än om de skulle komma från någon annan !
nästan alla gånger iaf, hahaha, inte när hon är dum och säger att allt jag har på mig är fult bara för att vara dum, hehe men när hon är seriös så har hon nog störst inverkan på mig ändå. vet inte om jag skulles säga att jag ser upp till henne som men vi är som så lika, och tkr och tänker likadant och vi har otroligt roligt med varandra faktiskt.
SÅ jag tror att hon ändå har störst inverkan på mig faktiskt !

Kommentarer
Postat av: linn1

JAMEN TACKAR! jag kämpade men den blev lite dryg:)

.

fina systrar :D

2010-12-06 @ 23:44:15
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0